Polityka prywatności: producent mrożonych owoców producent mrożonych warzyw
Polityka prywatności serwisu www.wabo.pl
1. Informacje ogólne
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich usług .
2. Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest
WABO Sp. z o.o. z siedzibą ul. Opaczewska 69/18, 02-201 Warszawa, NIP: 5262699104
3. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.
4. Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.
5. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
6. poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacji
7. poprzez gromadzenie plików “cookies” [patrz polityka plików “cookies”].
8. Serwis zbiera informacje dobrowolnie podane przez użytkownika.
9. dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza np. w celu dokonania procesu obsługi kontaktu informacyjnego
10. Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.
11. Do danych zawartych w formularzu przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam umieściła. Osoba ta ma również praw do modyfikacji i zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie.
12. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.
13. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez serwis www.wabo.pl Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.
W razie wątpliwości co któregokolwiek z zapisów niniejszej polityki prywatności jesteśmy do dyspozycji – nasze dane znaleźć można w zakładce – KONTAKT.
Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki.